2009/04/13

o mnie

japko
to jak to robimy z toba fifi?

kacper
ja też wolę jak najszybciej bo jak do tej knjapy będe jechał to muszę tak być jakoś
także będę o 16:45
ok?

japko
ok
filip powiedz ze pozniej zjesz

kacper
dobra ja wyjeżdżam za 5 min
także ustalcie co i jak

japko
ok
ok
to fifi jakos tak po ciebie bedziemy

f
hahahahaha fifi
ahahahaha
ahahahahahahaha fifi
ej
stary
ej
ja musze obiad zjesc d-;

japko
?
no kacper mowi ze pozniej nie moze

f
no chyba ze chcecie czekac tu jak jem
ok ok

japko
i on juz wyjzdrza

f
tak zrobmy
ok

japko
czyli jak?

f
tak
extra extra bedzie
jak macie przyjechac troche potem niz wczesniej to bede wdzieczny
bo tak o 17 wolny bede najwczesniej

japko
zobaczymy co da sie zrobic
ty tez sie postaaj strescic

f
ok
wy sie wydluzcie
a ja sie streszcze
i bedzie rewelka

japko
ok

f
rewelacja

japko
ba

teo
to o ktorej

japko
16.45
po staremu

teo
ok
po staremu
staremo
emo kid mada faka

f
heh
ja tam mysle ze wy pojedziecie
jak kacper po was przyjedzie
a nie 16:45 [;
debile [;
nie pomysleliscie o tym, co ? [;
wy to szczescie macie ze macie mnie od myslenia

japko
fuck u die

teo
no
dziekuje ci
Filip
za Twa dobroc i bystry umysl

f
na bloga to idzie

japko
ze co na bloga

teo
Twoja wiara nadzieja miłość do świata
ogarnia również mnie

japko
nie wierze w nic

teo
błądziłem w ciemnym lesie tyle lat

japko
milosc

teo
lecz teraz przejrzałem na oczy

japko
zabija ma dusze

teo
kied przyjechałeś z Amsterdamuy
i zacząłeś głosić dobrą nowinę

japko
i daltego nie wierze w nic tylko w koniec swaita w 2012

teo
wiesaz co Filip?
chcialem ci powiedziec po prostu
że jesteś dla mnie największym autoryteten

japko
dla mnie tez
zawsze wierze w twoje slowa
zawsze tez potrafisz dodac mi otuchy
wiesz co dla mnie dobre lub nie
nie co ten pajac teofil
on nie jest taki madry jak ty

f
o extra
to bedzie moj najlepszy wpis na blogu
kocham was

japko
:* to my ciebie
dobra spadam sieszykowac chlopcy do zaraz
nimoge sie juz doczekac
ale bedzie zabawa